Laaste post vanuit NZ. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu Laaste post vanuit NZ. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

Laaste post vanuit NZ.

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

03 Juli 2008 | Nieuw Zeeland, Winton

Mijn laatste post vanuit het gekke, mooie, prachtige, lieve Nieuw Zeeland. Het land van schapen, L&P, lieve mensen, bergen, Kiwi's, Weet-Bix, rugby en nog zoveel meer weer terug naar Oranje, fietsen, en vriendjes en vriendinnetjes.

Het is zo ontzettend snel gegaan..vanavond hadden we onze laatste Production. [ fotos worden geplaatst als ik thuis kom + uitgebreid verslag ] De hele terug weg heb ik zo hard gehuild, en zelfs toen een goede vriend van me een PERFECTE solo zong, wie zat er midden op het podium te huilen? :')

Het is nu half 11 en ik moet nog steeds pakken en mn tickets en alles uitzoeken. Morgen ochtend naar school, voor de hele school een speech houden en dan naar huis racen en binnen een half uur naar het vliegveld..

Voor nu, een heel groot DANKJEWEL voor iedereen die me dit hele jaar trouw brieven en kaartjes hebben gestuurd. Het betekent zoveel. Speciaal voor Pa & Ma. Ik weet dat ze het niet leuk vonden, je dochter alleen naar de andere kant van de wereld. 17 jaar oud wie weet waar ze terecht komt. Maar ze hebben me wel laten gaan en ik ben ze er voor altijd en eeuwig dankbaar voor! Rob liep net even langs en zei dat hij echt een nieuw toetsenbord nodig heeft omdat deze waterschade heeft. De grapjas.

Vanuit Nieuw Zeeland - mijn GROTE LIEFDE - over en uit.

Ik had nooit gedacht dat 'saying goodbye [ of catcha lata zoals ze hier zeggen want ik kom terug ] zo moeilijk kon zijn.. ARGGHH!

I'll be back.

Zoals iemand gisteren tegen me zei 'You made yourself proud, and your parents should be proud of themselves to, they made you the person you are. go and spread your wings and spread your happiness and smile to the rest of the world'


Wieteke.

  • 03 Juli 2008 - 10:45

    Chantal :

    hey meid,

    ik vind het fanstasties dat je weer terug komt maar snap het dat het mega moeilijk is.
    je hebt het er echt leuk gehad he. al je verhalen waren zo leuk.

    maar veel sterkte nog.

    kuskus mij

  • 03 Juli 2008 - 10:51

    Maartje:

    Jeetje, alweer de laatste waarbenjij update van Wietje. Wat gaat een jaar snel!
    Ik snap dat het ontzettend moeilijk voor je is om nu al die mensen die je hebt leren kennen achter te moeten laten, terwijl je ook weet dat er in Nederland een boel vrienden en vriendinnen, familie en weet ik het op je zitten te wachten en die het fantastisch vinden dat je weer thuis komt.
    Je kunt in ieder geval terugkijken op een geweldig jaar waarin je een boel dingen hebt geleerd en die je, inderdaad, gemaakt hebben tot de persoon die je nu bent.

    Ik moet zeggen dat ik het ontzettend leuk vind dat je ons steeds zo op de hoogte hebt gehouden en dat je trouw bent blijven schrijven. Complimenten! :D

    Ik wil je nog even sterkte wensen met het afscheid nemen daar en hopelijk heb je een goede reis terug naar Nederland!
    Doe Joepie alvast de groeten van me en hopelijk tot heel snel!

    Liefs, Maartje

  • 03 Juli 2008 - 10:54

    Maaike:

    Wieke toch!
    Nog maar drie nachtjes en we zien je weer.
    Ook wel hip toch?
    Ik heb al zooi moeten ruimen in de badkamer/bijkeuken voor je mwhuaha.

    Tot snel!

  • 03 Juli 2008 - 11:20

    Big Potatoe:

    Mooi verhaal maak je ervan.Die speesch voor de hele school komt wel goed. "Wat een spreker is die....". Een jaar gaat inderdaad snel en voor je het weet zien we je in A'dam. Je geeft je ouders een compliment, maar steek jezelf ook maar een pracht veer in je "kont". heel eenvoudig:"Petje af Wieteke, goed gedaan en ze p[akken al die ervaringen NOOIT meer af. Ik wens je sterkte met de aanpassingsproblemen hier, maar rekenerop dat het snel went. Goede terugreis en veel sterkte die laatste uurtjes. Production was dus een succes. Denk daar maar aan.
    Big last hug, catch him. En tot slot:"Catch you lata. Een mooie slotzin voor een fijne meid.
    Love. your Potatoe

  • 03 Juli 2008 - 12:19

    Hilde:

    Heey!

    Kom je gelukkig al weer snel naar het fantastische Nederland! uhum..

    Zie je snel!

    xx

  • 03 Juli 2008 - 12:29

    Nienke:

    eey nicht!

    Nu kom je alweer terug richting dit regenachtige landje. Leuk dat je tog elke keer weer even wat schreef over al je belevenissen daar. Ik vind het echt knap van je hoe je het heb gedaan, ik doe het je egt nooit na!
    gelukkig heb je een leuke tijd achter de rug.

    xXx. Nienke + fam.

  • 03 Juli 2008 - 15:06

    Dido:

    En wat kan een jaar hard gaan he meis...
    En wat heb jij een hoop meegemaakt in een zo'n jaar.

    Volgens mij is het wel goed om thuis te koen met een ervaring als deze, die zo mooi is uitgepakt. Want kijk naar wat jij hebt mogen zien en doen.. Dat is gewoon geweldig.

    Heeel veel sterkte met de laatste spulletjes en het afscheid. Het wordt onwijs moeilijk, dat weten we allemaal, maar kijk naar wat je thuis op staat te wachten... Dat moet de pijn toch wel een klein beetje verzachten?

    Tot snel lieferd, ik vind je een stoere, dappere en onwijs leuke meid!

    Liefs Dido

  • 03 Juli 2008 - 17:30

    Rita:

    Oef,en dan toch ineens is het zover! Natuurlijk zal het niet meevallen om daar afscheid te nemen, maar je weet wel dat er hier met smart op je gewacht wordt. Tot gauw en een goeie reis, Rita.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Terug naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

Back home.

21 Augustus 2011

Survived

12 Augustus 2011

'Weather forecast for Southland: mainly horrible'

04 Augustus 2011

Ugg's en zomerjurkjes

29 Juli 2011

Kia Ora Aotearoa
Wieteke

Wieteke 21 jaar Roeien Paarden Vegetarier Je hele leven met beide voetjes op de grond. Beetje reizen, beetje ontdekken. Verder dan de horizon, das helemaal niet ongezond.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 51749

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 20 September 2013

Australie!

19 Juli 2010 - 01 September 2011

Terug naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: