17,5 dagen. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu 17,5 dagen. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

17,5 dagen.

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

17 Juni 2008 | Nieuw Zeeland, Winton

Hallo trouwe dagboek bezoekers,

Nog maar 17 dagen. De tijd is zo snel gegaan, eigenlijk best eng. Maar zoals ze zeggen, het is een bewijs dat je jaar geslaagd is. Houden we het daar maar op.

Afgelopen zaterdag was er een cake decoration wedstrijd. En natuurlijk mee gedaan, ik was eigenlijk best wel onder de indruk van mezelf. 'Sochtends naar school gegaan, en om half 4 smiddags was mn taart eindelijk af. Foto's komen nog wel eens, aangezien de laptop kapot is. Zaterdag avond hadden we een feestje, met 8 mensen. [ Jacob, Malcolm, Jess, Hilde, Jonny, Liam, Bevan en Roland ] Het was zo gezellig dat we de hele nacht niet geslapen hebben. Roland kende ik helemaal niet, maar die is de 'best mate' van Jacob en die is weer mijn 'best mate' dus ja. Maar we konden het erg goed vinden dus als je de laatste roddels hoort gaan binnenkort trouwen. Hij was erg grappig in ieder geval. Hij had op de planning staan om volgend jaar naar europa te gaan, dus wie weet ! Grapje toch.

Dus geen slaap, maar de volgende dag gingen Jess en ik naar Invervegas om een verjaardagscadeautje te kopen voor Rob, en toen om 2 uur naar school gegaan voor Production ! 3 uur lang. Een grote school musical, elke dag in de pauzes na school en in het weekend moeten we oefenen. Maar het wordt het allemaal wel waard. De laatste 3 dagen dat ik hier ben gaan we het uitvoeren. Dus ik zal wel helemaal verlseten zijn als ik weer in het koude kikkerlandje kom ! Toen uiteindelijk om 7 uur in mn bedje..

Gisteren hadden we een hockeywedstrijd tegen Boys Highschool, en zonder slaap gaat dat natuurlijk niet. Maar gelijkspel met 2-2. Niet zo slecht, het was verrekte koud en mistig. Maar Rob leeft zich altijd helemaal in, verteld me precies waar heen te rennen, naar wie te schieten en alles. Dus ik hoefde niet echt na te denken, gelukkig maar.

In Agriculture op school zijn we momenteel beizg met 'fencing' hekken bouwen dus. We leren alle knopen, alle dingen die je nodig hebt en alles. Hier maken ze gerust een hek van 70kilometer lang. Ik weet nu precies wat wie waar en hoe je ze bouwt. Misschien komt het ooit nog is van pas. Voor hetzelfde vak hebben we ook het onderwerp 'kunstmest' gedaan. Erg interessant ook natuurlijk weer haha. We zijnnaar de kunstmest handelaar geweest. Een heel groot stuk groterdan thuis. ERg interessant om te zien, ook hier weer missschien komt het ooit is van pas.

Tot snel. Wieteke

• 17 Juni 2008 - 08:26

Rita:

Het gaat nu écht snel. Zeker als je nog zoveel op het programma hebt staan. Je zult waarschijnlijk grotendeels slapend terugvliegen. Blijf genieten, uitrusten kun je hier wel weer.
    Groetjes, Rita.

• 17 Juni 2008 - 08:59

Robin:

Wieteke komt weer naar huis!
    Dat scheeuwt om een ritje over het oefenterrein!

Liefs, robin

(H)

eindelijk:P

• 17 Juni 2008 - 11:14

Maartje:

Whaaa nog 17 dagen. Wat gaat dat snel!!
    Klinkt allemaal weer super wat je hebt beleefd de afgelopen week. Ik wist niet dat jij zoveel talent had voor cakes bakken haha!
    Tot over heeeeel snel! :D

Liefs, Maartje

• 17 Juni 2008 - 14:03

Sas:

Heeeey Wieteke,

Nog steeds leuk om te lezen at je daar allemaal doet en dat je het zo naar je zin hebt. Je zal het vast wel gaan missen daar.

Mooie foto's trouwens!!!

Maak er nog even een feestje van daar!!

Liefs, Sas

• 17 Juni 2008 - 16:53

Dutch Potatoe:

Wat lees ik nu, ook in het weekend naar school. Als leerkracht staan ze bij jullie zeker op basis van roeping. Lijkt me wel iets om bij te wonen. |Zet het maar op een schijfje.Hier ben je straks aan de beurt met fencing. Geldt het ook voor stroomdraad? Een paalsteek en trompetsteek moet je zeker kunnen leggen.Show us.
    Veel succes en de cake zal smaken. neem het recept mee en hier kun je aan de slag. Wat is boterkoek in het |Engels?
    Geniet en neem al je mooie herinneringen maar mee naar huis.Trouwens je omschrijving Koude kikkerlandje gaat nu even niet op.

See you. Big hug
    Your Potatoe

• 17 Juni 2008 - 22:53

JEM:

wat doet een mens die niet kan slapen? Juist: aan jou denken en de comp opstarten.
    Wat een drukte zo op het laatst. Het is hier niet veel anders, maar dat omdat onze grote vakantie voor de deur staat...niet verkeerd trouwens.
    Met wie ga je nu trouwen, met Jacob of met Roland? Het is maar even dat we het weten.

Liefs en tot mails

• 18 Juni 2008 - 17:58

Dido:

Kan niet wachten tot je thuis bent, kan je een mooi hek voor me bouwen :D
    haha

Geniet van je laatste daagjes meis!
    En je ziet er prachtig uit in je gala

• 19 Juni 2008 - 19:47

Jacqueline:

Hey Wiet,

een paar dagen geen comp. en zie dan gelukkig weer een bericht van je! Het jaar is inderdaad om gevlogen. Volgens mij heb je nog helemaal geen tijd om naar huis te gaan. Volgens mij is het daar bij jullie nu kouder dan hier. Hopelijk hebben we het mooie weer nog niet opverbruikt zodat er nog wat over is als jij thuis komt. We komen aan het eind van de vakantie wel eens even aanwaaien om je bakkunsten te proeven!!!!jammie!!!!

Meid, geniet nog 2 weken volop!! liefs uit Gasteren