BELANGRIJK. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu BELANGRIJK. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

BELANGRIJK.

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

12 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Winton

Zo, misschien dat iemand het nu leest ghehe.

Pauliina en ik gaan de Famine doen. Geen idee of ze het daar ook hebben, maar je eet voor 40 uur niet. Al het geld dat onze school ophaalt gaat naar Ghana om een school te bouwen. DUS, als je wilt sponseren wat natuurlijk erg lief zou zijn.. (misschien neem ik dan een cadeautje voor je mee terug) dan kan je het geld aan mn mama papa of Maaike geven die sturen het dan weer naar mij en ik geef het aan de Famine ! Beloofd. :) Dankjewel.

Nou, verder. Het is hier erg gezellig allemaal, ik heb mn gala jurk gisteren opgehaald van de vrouw die hem vermaakt heeft. En hij is ZO mooi. Vrijdag hebben we eerst een etentje met heel jaar 13 dan een soort van modeshow met alle jurken en alles dan het gala itsself en dan het 'afterball' gewoon in je eigen normale kleren. Stelletje gekken haha.

Darren gaat dinsdag naar Canada, Grant gaat volgende week terug naar Engeland, en

Moet weg. :P

Tot snel, liefs, Wieteke

  • 12 Mei 2008 - 08:01

    Dutch Potatoe:

    Misschien bn ik wel de eerste die reageert op deze bijdrage van je. Eigenlijk te warm om binnen te zitten.Knap warm, blauwe lucht met hier en daar een wit wolkje en bar hoge temperatuur. Je zal je kop verbranden.Vandaag de laatste vakantiedag en zelden heeft iedereen zo'n mooi pinksterweekend gehad.Niemand zal tijd gehad hebben om mail/weblog/chatactiviteiten bij te werken. Een uitzondering ken ik wel binnen de familie (grapje).

    Voor Ghana wil ik je sponsoren. Een goed doel en een goed initiatief van jullie school. Schrijf mij maar op voor tien Euro, of hoe zeg jij dat zo mooi: Tien Euri.

    Voor jje gala wens ik je een onvergetelijke avond.Lijkt me een hele happening worden. Foto's komen he.Genieten en big hug.
    Your Potatoe

  • 12 Mei 2008 - 08:10

    Maaike:

    Liefje, hóney, zonnestraaltje,

    We lezen het wel hoor :|. Staat de jurk je net zo mooi als mij? Gnagna. Veel plezier met je gala en tot snel!

    Liefs

  • 12 Mei 2008 - 08:15

    Maartje:

    Aahh, foto's van je galajurk! :D Heel veel plezier alvast met je gala en alles eromheen en erna en weet ik het. Wordt echt super volgens mij!

    En wat goed dat je mee gaat doen aan die actie. Wanneer is dat? :D

    (en wanneer komt de rest van je verhaal haha :P )

    Liefs, Maartje

  • 12 Mei 2008 - 18:11

    Dido:

    Foto's in je gala jurk.. die krijgen wij uiteraard te zien. Toch? :D haha

    Heeeeeeeel veel plezier met je gala meis! :)

    (L)

  • 13 Mei 2008 - 06:00

    Rita:

    Ha meisje,terugkerend uit "the States" had ik veel bij te lezen van je. Of ik het ook allemaal opgepikt heb is de vraag,want zo'n jetlag maakt je aardig daas hoor,maar daar hoef ik jou niets van te vertellen.Eefje was vanmorgen heel wakker,maar ik zeg tegen haar:je hebt best kans dat je halverwge de dag ontzettende slaap krijgt.Nou dan leg je gewoon lekker je handen op je hoofd.Het duurde zeker twee minuten vóór het tot ons allebei doordrong wat ik precies gezegd had, zagen het voor ons en kregen prompt de slappe lach:-).
    Jij hebt weer spannende zaken in het vooruitzicht en ik kijk dan ook uit naar de verslagen ervan.Succes, plezier en wat je verder nog maar kunt gebruiken.Liefs,Rita.

  • 14 Mei 2008 - 07:24

    JEM:

    natuurlijk zet je foto's van jou in je gala op je weblog.! Toch? het lijkt me weer een hele happening die je te wachten staat. Aan welke knappe jongen-arm loop je de rode loper op?

    40 uur niet eten lijkt me een opgave hoor, dus ook ik sponsor je veur een tientie.

    Heel veel plezier de komende dagen.
    JEM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Terug naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

Back home.

21 Augustus 2011

Survived

12 Augustus 2011

'Weather forecast for Southland: mainly horrible'

04 Augustus 2011

Ugg's en zomerjurkjes

29 Juli 2011

Kia Ora Aotearoa
Wieteke

Wieteke 21 jaar Roeien Paarden Vegetarier Je hele leven met beide voetjes op de grond. Beetje reizen, beetje ontdekken. Verder dan de horizon, das helemaal niet ongezond.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 51749

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 20 September 2013

Australie!

19 Juli 2010 - 01 September 2011

Terug naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: