.. those were the best days of my life ! - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu .. those were the best days of my life ! - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

.. those were the best days of my life !

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

18 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Winton

Themesong van het gala haha.

Het was geweldig, en serieus de best days of my life !

Donderdag avond m'n galajurk opgehaald, Barbara (buurvrouw) had hem vermaakt. Vrijdag lekker niet naar school geweest maar met 14 anderen de hal opgezet waar het gala was. Het theme was 'Night in a summer garden' We hadden 22 bomen en 2 aan het plafond gehangen met allemaal kerstlichtjes erin. 800 bloemen in de hal, en het podium was als in a Cinderalla story ! De ingang was helemaal wit met bloemen en rook, en we hadden vlinders opgehangen aan het plafond etc. Om 12 uur gingen alle meiden weg omdat ze naar de kapper ed gingen dus ik met de andere 4 jongens alle bomen opgehaald ed. Toen om 2 uur naar de kapper geweest, ik had gezegd dat ze alles mocht doen zolang er maar krullen in zaten ! 2 uur later (!!!) waren we klaar haha. Rob heeft me van de kapper opgehaald, toen snel naar huis make-uppen en Kaisa kwam hier om ongeveer half 5. In de galajurk, 200 foto's gemaakt. Scott (Cheralyns vriendje) was hier ook dus veeel foto's. Toen naar Winton, we hadden met heel jaar 13 een etentje. Iedereen leek topmodellen, ze gaan allemaal naar de kapper sprayteint veel make-up ik herkende ze haast niet ! Om kwart voor 7 met een heeele gave auto naar school gegaan. We hadden een soort van mode-show met alle jurken. De hele schoolhal was vol met mensen. Maar het was erg gaaf ! (Zie foto ;) )

Daarna in de auto met Hilde&Malcom en Eli en ik naar het echte gala. De hal leek wel een sprookje, met alle lichtjes. Erg officieel, met handen schudden aan de directeur en alles. De dansen die we de afgelopen 2 weken geleerd hebben allemaal gedanst ! Ongeveer 2 klassieke dansen (Fox trot wals al dat soort gedoe) en dan de vogeltjes dans, WMCA je kent ze wel. Iedereen danste met iedereen het was gewoon 1 grote gezellige boel. Toen ook maar gelijk mn stem kwijt geraakt, heel handig. Dat duurde tot 12 uur,daarna verkleden in normale kleren en naar het politiegebouw om naar het afterball te gaan ! We wisten niet waar het was, dus ze hadden bussen geregeld. Nog steeds geen idee waar ik geweest ben maargoed. Afterball was erg gezellig, gewoon gedanst en alles. TOt 5 uur, toen weer terug naar Winton en daar nog gekletst en alles en toen eindeiljk naar huis. Om 6 uur was ik zo hongerig dat ik gelijk maar heb ontbeten. 2 uurtjes slaap gehad, en toen klaarwakker dus gewoon maar opgestaan ! Rob moest 8 rammen wegbrengen naar een supergrote boerderij ( 20 duizend hectare) dus ik wou natuurlijk erg graag mee. We mochten rondrijden van die boer op zn boerderij dus 2 uur lang dat gedaan. Zo gaaf, het is gewoon helemaal niks. Hij zei dat er plaatsen zijn waar die nog nooit is geweest. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen, verdwalen in je eigen achtertuin !

Morgen weer 'gewoon' naar school, het hele jaar gaat over het gala. Mensen gaan naar jaar 13 voor het gala. De directeur zegt dat het gala is waarvoor je naar school gaat dit jaar, en dat het het belangrijkste is. Een groot deel van je opvoeding en alles. Het is zo'n groot iets, en nu is het gewoon over. Maar het was zo zo zo gaaf. Het lijkt hier gewoon een saai verhaaltje maar dat was het niet. .. The best days of my life !

* Gaat nu proberen foto's te plaatsen.

En heeel veel dankjewels aan Mama, voor het kopen en opsturen van mn jurk ! Iedereen vroeg waar die vandaan kwam. :)

  • 18 Mei 2008 - 08:43

    Dutch Potatoe:

    Hier sta je vroeg voor op. Wat een mooi verhaal en een mooie foto's.Een directeur die er kijk op heeft.Past hij zijn schoolprogramma met lesaanbod op het gala aan. Je klinkt zo machtig enthousiast.Werkt aanstekelijk.Blauw heeft de voorkeur zie ik, als je maar niet "blauw"thuis bent gekomen.Kan wel van de kou of van dat vloeibare spul.Volgens mij heeft het gala aan je verwachtingen beantwoord.Wordt vast een mooie herinnering.Enjoy next week and have fun.
    Big hug and catch the hug.
    Your Potatoe

  • 18 Mei 2008 - 09:00

    Rita:

    Geweldig, Wieteke. Het plezier spat er van af, van zowel de foto's als het van verhaal. Dit vergeet je echt nooit meer.
    Liefs, Rita.

  • 18 Mei 2008 - 11:31

    Ank En Kees:

    Wauw Wieteke onze mond viel open , wat een mooie nicht hebben wij. Je ziet er fantastisch uit zeg. Dit is zeker iets om nooit te vergeten, wat zul je hier nog vaak aan terug denken. En niet alleen aan t gala maar aan alles toch?!
    Veel plezier de komende weken.'Liefs en groeten Ank en Kees

  • 18 Mei 2008 - 12:34

    JEM:

    WAUW! WAUW!WAUW! WAUW!WAUW!WAUW!WAUW!
    Ik denk dat iedereen hier wel even om het hoekje hadden willen kijken. Dus als ik het goed begrepen heb, heb je toch nog een keer "vast gezeten" op een NZ- politiebureau. Hadden ze de bar in een cel neergezet? Zou origineel zijn. Maar dit zou je in Ned. in iedergeval NOOIT meemaken.
    En nu weer aan de saaie lessen? haha.

    liefs en knuffel!

  • 18 Mei 2008 - 13:00

    Maartje:

    Wauw. Wat gááf! Zo'n super ervaring is dat volgens mij :D Kunnen we dat hier in Nederland ook niet gaan regelen? Lijkt me wel wat!
    Je zag er echt supermooi uit, iedereen trouwens. Wauw wauuuw waaaauww. Haha! :D

  • 18 Mei 2008 - 16:38

    Margot:

    Mams kwam me net vertellen dat ik toch echt even moest kijken wat een mooi nichtje ik heb.. Wauw nichie, wat zag je er prachtig uit! Heb nog aan je gedacht hoor, was je goed uitgerust? ;-) Als ik het zo lees was het een bijzondere ervaring, fijn om te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin hebt.. Geniet er nog even van, nog niet denken aan.. Nee ik zeg t niet!

    Kusje en tot gauw

  • 18 Mei 2008 - 17:36

    Eefje:

    Wauw! Wat zie je er mooi uit op die foto's ! Echt heel leuk allemaal. Ik wil ook zo'n gala, echt heel stoer.
    Liefs x

  • 18 Mei 2008 - 18:43

    Harry En Anneke:

    prachtige foto,s van een prachtig buurmeisje .
    Ziet er stralend uit.
    Enne wat de jurk betreft jouw moeder heeft wel smaak
    groeten

  • 18 Mei 2008 - 19:06

    Danielle Wit:

    Inderdaad, wat een knappe nicht hebben wij! :) Hèèl mooi, hoor. Je straalt helemaal. Iets om vaak aan terug te denken..
    Groetjes,
    Danielle

  • 19 Mei 2008 - 12:19

    Kirsten V. Mackaysch:

    hoi wieteke ik ben kirtsten uit vso3 papa liet me je de jurk zien en wat had je je haar mooi op gestoken

    gr kirsten uit vso 3

  • 19 Mei 2008 - 12:26

    Deatlef K.Meppel:

    ik ben Deatlef en ik zit bij jou vader in de klas ik heb net de fotos gezien je zach er mooi uit en in nieuw zeeland is het nu winterIs dat niet en beet je radeatlef K. mackayschoolar want bij ons is het lenten

  • 19 Mei 2008 - 15:27

    School Zusje :

    hey meid.

    wooooh wat zie je er mooi uit en je haar is ook mega leuk op gestoken.
    dus over die jurk had je het in je brief maar zeker is die mooi.staat je ook goed.

    je gala klinkt heel erg mooi. het klinkt ook als een sprookje zoals assepoester en doornroosje enzo.

    kuskus je schoolzusje

  • 22 Mei 2008 - 14:22

    Jacqueline:

    ik heb hier maar 1 woord voor: WOW

  • 23 Mei 2008 - 17:26

    Maaike:

    Een en al hipheid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Terug naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

Back home.

21 Augustus 2011

Survived

12 Augustus 2011

'Weather forecast for Southland: mainly horrible'

04 Augustus 2011

Ugg's en zomerjurkjes

29 Juli 2011

Kia Ora Aotearoa
Wieteke

Wieteke 21 jaar Roeien Paarden Vegetarier Je hele leven met beide voetjes op de grond. Beetje reizen, beetje ontdekken. Verder dan de horizon, das helemaal niet ongezond.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 51742

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 20 September 2013

Australie!

19 Juli 2010 - 01 September 2011

Terug naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: