Up to date footootjes. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu Up to date footootjes. - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

Up to date footootjes.

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

06 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Winton

Hee,

De vakantie is over en alles is weer back to normal.. het waren 2 erg leuke en gezellige weken ! Zijn naar Dunedin geweest, de stijlste straat in de wereld opgerent en wat rondgetourt en (te?) veel geshopt.

Vorig weekend was 'duckshooting' alle 3 darlings van broers waren overal met al hun vrienden met geweren en weet ik veel wat allemaal in camouflage kleren - wat een kleine kinders. Om vervolgens een dag in de kou op eenden te gaan schieten. Het is een wedstrijd onder ze om zoveel mogelijk te krijgen en om de meest gave boot te krijgen met tv en alles en takken om 'niet op te vallen' Stelletje gekken. :')

Verder de hele vakantie met Rob op de boeerderij gewerkt, rondcrossen op de motor met de honden niet zo erg. We moesten 4 schapen vangen (ik met de hondjes) na een half uur in een zanderig riviertje te hebben gelopen en ik had ze nog steeds niet aan de overkant had ik er genoeg van. Rose kwam me helpen en samen na een UUR hadden we ze, allebij helemaal verzopen en stinkend maar we hadden de schapen haha.

Het is hier erg koud, morgen begint hockey en production (grote musical met de hele school) het gala is volgende week (Ik dacht dat het thuis een groot 'iets' was maar het is hier echt uit de hand gelopen) We hebben 2 keer per week danslessen en het is echt helemaal geweldig. :)

Maar eigenlijk, was dit berichtje om te zeggen dat er nieuwe fotootjes op de site staan. :)

Liefs, en tot 8,5 week..

V

  • 06 Mei 2008 - 07:46

    Maartje:

    Ik blijf het zeggen: jouw leventje daar lijkt me zooo superleuk! :D
    Gaaf, zo'n musical met de hele school. Heb je ook een rol of blijf je achter de coulissen? :)
    Wel een foto van jou in je gala-outfit plaatsen he. Wat stoer eigenlijk dat jullie daar danslessen voor krijgen, moeten ze hier ook introduceren!

    Ik ga nu de foto's checken!

    Liefs, Maartje

  • 06 Mei 2008 - 08:24

    Dido:

    Wauw, dat klinkt inderdaad als een enorm gala! :D
    Dat duckshooting klinkt echt als het legertje spelen van vroeger haha :D

    Meis, geniet van die laatste weken! (Maar zo te zien komt dat helemaal goed)

  • 07 Mei 2008 - 06:46

    Nada:

    Wooow Wiet, leuke vakantie gehad zo te lezen :D .
    Ik zie jou al achter die schapen aan rennen :') .
    Geniet van je laatste weken en ik ga nu ook de foto's kijken <3.

    Kus !

  • 07 Mei 2008 - 15:00

    Potatoe:

    Mooi verhaal, inderdaad net "soldaatje" spelen.Ook de gezichten in de schmink/.Zet 'm op voor het gala. Rol pepermunt bij de hand and a big smile.WSel graag een aantal foto's van die happening plaatsen. Zijn net terug uit N.Holland.Verbrand en de komende dagen t/m Pinksteren pracht weer voorspeld.
    Zet 'm op oude schapenvanger.Had ik allemaal niet van je gedacht. Nu zeker hier ook een toom van die apparaten. Mag jij voor zorgen.
    Liefs en a hug.Catch him
    With love .Dutch potatoe

  • 07 Mei 2008 - 18:41

    JEM:

    Het wordt wel eentonig, al die leukigheid.
    Ik ben benieuwd of je met je vader straks over de dansvloer kunt zwieren. (jij wel, maar je vader???)

    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Terug naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

Back home.

21 Augustus 2011

Survived

12 Augustus 2011

'Weather forecast for Southland: mainly horrible'

04 Augustus 2011

Ugg's en zomerjurkjes

29 Juli 2011

Kia Ora Aotearoa
Wieteke

Wieteke 21 jaar Roeien Paarden Vegetarier Je hele leven met beide voetjes op de grond. Beetje reizen, beetje ontdekken. Verder dan de horizon, das helemaal niet ongezond.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 51746

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 20 September 2013

Australie!

19 Juli 2010 - 01 September 2011

Terug naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: