Op vakantieee - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu Op vakantieee - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

Op vakantieee

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

27 September 2007 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Hellooo vriendjes en vriendinnetjes !

Ergens in een internetcafe jullie maar even op de hoogte brengen haha. We hebben zoveel gedaan ! We zijn net terug van een gletsjer, op de langste hangbrug van Nieuw Zeeland geweest, gisteren kampvuur op het strand gekayakt en op een strand gepicknickt dat gewoon te perfect was. Wit zand, helderen blauwe zee en palmbomen haha. en zoveel meer dat ik me het niet eens kan herrineren. We zijn met 40 mensen, uit Canada, Brazilie Italie China Australie Zweden Finland en Duitsland. Echt zo gezellig dat je maar 5 uur slaap per nacht krijgt en de rest in de bus bijslaapt. 12 mensen zijn nu ziek overgeven en alles maar ik heb (nog) nergens last van gelukkig. Er is hier in dit gebouw nog een groep buitenlanders en vanavond hebben we een modeshow met alle jongens als vrouwen. Het is heel gezellig en ontzettend goed geregeld ! Het is hier zo ontzettend gaaf. Maar volgens mij gaat mn geld eraan, dus ik praat jullie bij als ik terug ben. (lees ; maak jaloers haha )

Heel veel liefs, Wieteke !

• 27 September 2007 - 06:35

Julia:

Heuj Wieke!

Fijn dat je het zo leuk, gaaf en geweldig hebt! Ben benieuwd naar de foto's die me zou sturen. :D

Welk strand ben je geweest?

Thanks for the updeet iig!

Take care.

Liefs, Julia

• 27 September 2007 - 06:40

Rita:

Nou meisje, dat klinkt allemaal geweldig! Jaloers worden we echt wel bij verhalen over witte stranden, terwijl hier de herfst zijn intrede doet. Geniet maar lekker van dat idee ( bedenk bijv wat je vorig jaar om deze tijd deed).
    Liefs, Rita.

• 27 September 2007 - 08:59

Jacqueline:

Hoi Wiet,

GEWELDIG allemaal. Jaloers?? Och wij genieten al volop mee van jouw avonturen en met een beetje fanatasie "beleven we het zelf ook" Geniet nog maar lekker verder! Hier gaat alles zo zijn gangetje. Margo was ook al volop aan het overgeven dus ook hier heerst het!

liefs Jac

• 27 September 2007 - 09:27

Rhodé:

heeej Wietje!
    dat klinkt echt super gezellig!
    echt heel leuk!

ik word nu al jaloers van je verhalen :P
    nog heel veel plezier he ;)
    liefs Rhodé

• 27 September 2007 - 11:35

JEM:

Zijn die internetcafe´s daar zo duur joh, je vader toch meer zakgeld vragen. We zullen die loopbrug eens even via google opzoeken. Wie weet komen we er dan achter waar je ongeveer zit. Hoe lang duurt deze trip nog? Heel veel internationaal plezier daar!!!!!!!!!

• 27 September 2007 - 12:40

Maaike:

Holy shit! De langste hangbrug, dat klinkt best wel eeng! :O
    Ik zit dit heerlijk op school te typen tijdens mentorles :| En dan lezen dat jij lekker op witte stranden zit! Dat is gemeenheen haha!
    Maar wel heeul tof dat je het zo goed hebt. Wij gaan over twee weken ook naar de witte stranden van Tunesie, gelukkig maar, want het is hier regenachtig enz.

Liefs van mij en ook van Dzjo. Als je Wieteke zegt gaat hij kwispelen, hoe cool is dat?!

• 27 September 2007 - 14:32

San-Markos:

joehoew (H)je hebt et daar wel flex ofniet:+?

• 27 September 2007 - 14:40

Maartje:

Wieet!
    Wat klinkt dat geweldig zeg, witte stranden, blauwe zee en weetikhet allemaal. Ik ben wel jaloers geloof ik.

Geniet er nog maar heel erg van, ik twijfel er niet aan dat dat wel gaat lukken ;)

Liefs, Maartje

• 27 September 2007 - 15:18

Hilbert:

nou je hebt het maar fijn voor mekaar daar met al die feesten en vakanties geniet er maar van het is zo weer voorbij en dan zit je weer hier groetjes van mij

• 03 Oktober 2007 - 12:38

Ank En Kees:

Hoi Wieteke
    Eindelijk een berichtje uit oldenzaal.
    We hebben je website regelmatig bekeken maar daar heb je natuurlijk weinig aan, toch!!!! Kun je ook bungeejumpen van die brug of is dat te hoog??!!(of te laag?)Zo te lezen heb je het erg naar je zin tussen de Kiwi's en bij je gastgezin.
    We wensen je nog veel plezier en genieten van je leuke verhalen.
    Liefs en groeten van Kees en Ank