Dag vriendjes en vriendinnetjes - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu Dag vriendjes en vriendinnetjes - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

Dag vriendjes en vriendinnetjes

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

21 September 2007 | Nieuw Zeeland, Winton

Hee

Dankzij Maaike hebben jullie nu foto's als het goed is ! Dankjewel zussie. :D

Gisteren hebben we geskied in Cardrona. Woensdag avond naar Queenstown gereden, geslapen bij Vaughan (hostbroer) en donderdag geskied ! Het was supermooi weer geen wolkje en mn armen zijn verbrand omdat ik in mn t-shirt had geskied zonder zonnebrand.. Was ergg gaaf daar, 4 rode pistes en volgens Rose is het een wonder dat ik mn rug oid niet gebroken heb.. hoe zou dat toch komen.

Deze week hadden we examens, nouja. Ik had er 1tje. In 2.5 uur tijd peren koken salade maken en een soort eieriets. Makkie dus ik ben geslaagd. Morgen ga ik op vakanie met alle mensen die hier met STS zijn. Bij mij op school zijn dat er 7 en die gaan allemaal dus dat wordt erg gezellig ! We hebben in totaal 9 exchange students op school, 3 uit Finland, 1 uit Groenland, 1 uit Mexico, 3 uit Duitsland en er was 1 uit Frankrijk. Die gaan allemaal mee op de South Island tour. We gaan 20000 dingen tegelijk doen lijkt het oa naar Mount Cook Shotover Jet Queenstown Walvissen kijken en de rest..

Tot over 11 daagjes !

Liefs, Wieteke.

  • 21 September 2007 - 10:28

    JEM:

    vanuit een mieserig nederland wordt ik stinkend jaloers op je!!!! Heel veel lol en hopelijk lopen jullie tegen een internetcafe aan.

  • 21 September 2007 - 11:01

    Dutch Potatoe:

    Pracht verhaal van een avontuurlijk en enthousiast "wiggie". Mooi dat je dit allemaal meemaakt.Je examen kun je hier bij terugkomst ook eens demonstreren.Lijkt me prima te eten.
    Voor je trip veel plezier, graag met foto's op je weblog en veel mooie verhalen.
    Big hug and fun
    Big Dutch Potatoe

  • 22 September 2007 - 08:45

    Maaaike:

    Graag gedaan hoor.
    Niet eens een poot gebroken, valt me weer mee!
    Ik hoop dat je een walvis ziet :O Dat is me tof!
    xoxo

  • 23 September 2007 - 15:15

    Harriët:

    Hoi Wieteke,

    Gister kreeg ik het adres van je site van Frans (op de verjaardag van Harry). Hij had ook foto's bij zich. Dezelfde als op je site staan. Alleen mis ik de foto van jou en Cheralyn in uniform op je site :-) Toch lijkt het me wel makkelijk zo'n uniform, hoef je in ieder geval niet na te denken wat je aan moet doen! Ben een half uur bezig geweest om al je berichten te lezen van je weblog. Erg leuk! Toen ik op school in Noorwegen had moest ik het met brieven doen. Ook erg leuk, maar dit is toch wat directer. Ik hoop dat je vakantie leuk is geweest, maar dat zal wel. Zijn alle lammetjes inmiddels geboren?
    Groetjes!

  • 24 September 2007 - 17:24

    Jacqueline:

    Hoi Wiet,

    als je dit leest ben je alweer terug. Hopelijk heb je een SUPER tijd gehad. Ben erg benieuwd naar je avonturen!
    Groetjes van ons allemaal!! Jac

  • 25 September 2007 - 15:13

    Oma S.:

    Lieve Wieteke,
    ik weet dat je nu op vakantie bent. Als je weer thuis komt ligt er weer een brief van mij. Ja vader en moeder waren zaterdag j.l. bij me op doorreis naar Rolde. Ik heb ze je brief laten lezen en je foto laten zien. Ik had zelf bedacht wie Ty zou zijn en volgens je moeder had ik dit goed. Ik ben nu bij Jac om op te passen. Zij moet vannacht werken en Rob is voor 2 weken naar Beirut. Zo nu ben je weer bij. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.

    Veel liefs van Oma Schoorl.

  • 25 September 2007 - 20:21

    Rinaldo:

    Foto !!!! je weet wat ik bedoel

  • 26 September 2007 - 16:44

    Ingrid S.:

    Ha Wieteke,
    Vandaag (op studiedag REC 4 prov. ja werk... )kreeg ik het adres van deze site van je moeder, pfff, ik moest een hoop lezen om helemaal bij te zijn. Wat leuk zeg! Echt een supergoed idee om iedereen op deze manier op de hoogte te houden!
    Het klinkt echt geweldig allemaal, een avontuur!!
    Met veel plezier zal ik nu vaak naar de site gaan, leuk om jouw avontuur te blijven volgen. Binnenkort horen hoe jullie vakantie is geweest.

    Geniet ervan!! Groetjes, Ingrid Snels.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Terug naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

Back home.

21 Augustus 2011

Survived

12 Augustus 2011

'Weather forecast for Southland: mainly horrible'

04 Augustus 2011

Ugg's en zomerjurkjes

29 Juli 2011

Kia Ora Aotearoa
Wieteke

Wieteke 21 jaar Roeien Paarden Vegetarier Je hele leven met beide voetjes op de grond. Beetje reizen, beetje ontdekken. Verder dan de horizon, das helemaal niet ongezond.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 51748

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 20 September 2013

Australie!

19 Juli 2010 - 01 September 2011

Terug naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: