Geen titel. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu Geen titel. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

Geen titel.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

28 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Heee.

Haha, allemaal bedankt voor alle lieve smsjes mailtjes feestjes brieven en andere dingen. Maar ik ben nog niet weg !

Heb gisteren m'n visumaanvraag op de post gedaan, en vandaag m'n ticket gekregen. Dus het moet allemaal goedkomen.

Liefs, Wieteke.

  • 28 Juni 2007 - 20:59

    Pestmattie4life:

    nee ze is nog niet weg (H) kunnen we der eerst nog ff pesten :D en feesteuh :P

    -xxx-

  • 29 Juni 2007 - 08:00

    Jeanet:

    euhme wannneer ga je weg dan..ja nie dat ik je eg wil hebben ofzo whaha maar k vroeg het me af ;)

    xxxx

  • 29 Juni 2007 - 08:14

    Wietekee.:

    Haha. 11 juli om 7 uur 's avonds. :D

    .xx

  • 29 Juni 2007 - 09:40

    Charlotte:

    hey hey .. wel jmmr dat je gaat hoor:S.. mja khoop da je t dara erg naar je zin hebt .. komt vast wel goed tog;)


    wie sorgt er dna voor je ponys?:P....of gaan ze mee t vliegtuis in..hahah?

    kusss charlotte

  • 29 Juni 2007 - 10:43

    Mede New-Zealander. :

    Whaaah de tijd gaat té snel.. :(

    Maar goed, genoeg gezever.. Ik hoop dat je het echt onwijs mooi gaat krijgen, Mede Biefstukker. :P

    Tot heel snel. Liefs en groetjes thuis!
    xxx

  • 29 Juni 2007 - 13:08

    Channie :

    heyz meid.

    k ga je volgend jaar egt oz mega missen, maar we gaan egt wel mailen en zo he en hoop dat je het er egt mega leuk vind. en wel aan je belofte houden om me te verrassen he:P

    kuszies je school zusje (K) hvjou

  • 29 Juni 2007 - 13:43

    RooS:

    Hhee Veel plezier He!!!? Haha het word vast leuk in nieuw-zeeland!!

    XxX RooS

  • 29 Juni 2007 - 16:41

    Rik:

    Hey Wieteke
    heb ik weer leer je net btj kennen ga je weg :P naja dan maar hier bijhouden en spreek je dan later wel weer.. haha Heel veel plezier daar hoop dat het een onvergetelijke tijd voor je word. ik doe het je niet na.

    Dikke Kus Rik

  • 30 Juni 2007 - 19:24

    Jeanet:

    ojoo das helemaal niet lang meer joh,,ik hoop heel erg dat het leuk is en dat je het er naar je zin hebt!
    hel erg veel plezier alvast maar ik denk dat ik je nog wel spreek van te voren ;)

    doei doei xxxxxxxxx ;)

  • 01 Juli 2007 - 11:30

    CamilluS:

    heyah ;**
    hmm I don't know what to write :P
    nice photo ;))
    kisses

    Kamil ;)

  • 04 Juli 2007 - 14:44

    Jan Gebben:

    ik wens je heel veel suc6 in New Zeeland en hoop van jou tehoren.

    groetjes Jan

  • 05 Juli 2007 - 19:53

    S-M:

    zaterdag knalfeest! maar ik heb ook een knalkado!!! ^^ en niemand mag et weten behalve ik (H)

  • 09 Juli 2007 - 14:56

    Miguel:


    Nou, t was een vet feest hoor zaterdag (H) Hoe gaat het met San Markos het konijn? San Markos Het mens had zaterdag ook de avond van zn leven :p Zal wel door de alcohol komen...

    Ik zal vast wat hot roddel news opzoeken voor in mn roddelmail. Dan heb je ook wat te lezen in nieuw Zeeland.

    Heeel Veel Plezier!

    xx

    San Miguel

  • 09 Juli 2007 - 15:01

    Dido:

    Hee stickie :D
    Je gaat knalle in NZ ik weet het zeker :D
    Ik ga je volgen!
    Liefs Died

  • 10 Juli 2007 - 11:13

    Elles:

    Tell me 'bout the party! Ik kon er helaas niet bij zijn, en heb ook bijna nog niks gehoord. :O
    Heb je nog leuke cadeautjes ofzo gehad?

    Kus,

    Elles

    P.S Ik ga je heeeeel erg missen! Maar dat had ik je zaterdag ook wel verteld hehe.(a)

  • 11 Juli 2007 - 09:40

    Wieteke.:

    Nou, ik ga weg haha. Ik spreek jullie nog wel over de mail ofzo.

    Elles : jammer dat je er niet bij was ! Het was erg gezellig, leuke cadeautjes waren het zeker. Zelfs een konijn. Haha.

    Liefs, Wieteke.

  • 11 Juli 2007 - 10:44

    Maaike <3:

    Heya Zus,

    over een uurtje ben je weg!! :O
    Maar ik ga je NIET missen want dat kost me een geurtje. Hahaha, ik zeg het gewoon niet hardop, oke?

    xx

  • 11 Juli 2007 - 11:29

    Annemieke:

    Hee meis!

    Vandaag ga je weg, lijkt me echt heel spannend!
    Ik vind het wel balen dat ik niet op je feestje was, heb nu geen afscheid kunnen nemen..
    Maar als je terug bent geef je ook een groot feest he?! Dan ben ik er zeker wel!
    Nou ik spreek je hopelijk nog wel een keer via bokt.nl :)

    Echt super veel plezier in NZ, en natuurlijk LEERSE =P

    Liefs,
    Annemieke

  • 11 Juli 2007 - 15:51

    Miguel:

    Ik mis je nu al!

    Juul en ik hebben besloten om elkaar te steunen zodat we niet aan de anti- depressieva hoeven.

    Kun je in je vliegtuig ook internetten?=P Je hebt dan tijd zat om alle berichten hier te lezen!(a)

    xXx San Miguel

  • 11 Juli 2007 - 18:19

    Maaike:

    Omg je bent nu echt weg. Wel stil aan tafel hoor zonder jou gekrijs :O
    Is het heel erg als ik jou plaats injat?
    Vast niet, ik heb het eigenlijk al gedaan ^^

    Loveyou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Terug naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

Back home.

21 Augustus 2011

Survived

12 Augustus 2011

'Weather forecast for Southland: mainly horrible'

04 Augustus 2011

Ugg's en zomerjurkjes

29 Juli 2011

Kia Ora Aotearoa
Wieteke

Wieteke 21 jaar Roeien Paarden Vegetarier Je hele leven met beide voetjes op de grond. Beetje reizen, beetje ontdekken. Verder dan de horizon, das helemaal niet ongezond.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 51763

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 20 September 2013

Australie!

19 Juli 2010 - 01 September 2011

Terug naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: