Terug van vakantie - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu Terug van vakantie - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Wieteke Wit - WaarBenJij.nu

Terug van vakantie

Door: Wieteke

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

08 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Winton

Hee,

Sorry voor de wat late update, maar het was zo druk en eigenlijk had ik niet zoveel tijd. Sorry !

Dinsdag terug gekomen van vakantie, na 12 uur in de bus gezeten te hebben van Christchurch terug naar huis. Het was echt een supervakantie, met heel veel leuke mensen! Iedereen had een Nieuw Zeelandse vlag en heeft er door weer iedereen wat op laten schrijven. Maar omdat niemand eigenlijk afscheid kon nemen na 11 dagen hadden we bedacht dat we in de zomervakantie (kerstvakantie voor jullie :P ) onze eigen tour weer over gaan doen ! Of in iedergeval elkaar weer gaan opzoeken. Omdat niemand examens doet hebben we 3 weken vakantie + de normale 7 weken. Ze klagen hier omdat ze 3 examens in 3 weken hebben en ze hoeven maar een half boek te leren. Hoe zielig zijn ze? (en dan zeg ik maar niet dat de helft van ze nog niet eens slaagt ook)

Verder gaat alles goed, we hebben gisteren de nieuwe laptop opgehaald dus nu kan ik ook thuis mn e-mail checken. Wat een luxe ! Papa had 2 enorme fotoboeken van Nederland opgestuurd en een CD van Andre Hazes, geweldig dat moet ik nu de hele dag aanhoren. En als ze vragen voor de vertaling..

Harry & Anita ; Bert & Tineke ; papa-mama-Maaike en Oma dankjewel voor jullie lieve brieven! Zal zo snel mogelijk wat terugsturen. :)

Heel veel liefs, Wieteke.

• 08 Oktober 2007 - 05:38

Rita:

Hai meisje, wat gaat het toch allemaal geweldig! Goed idee, die CD van André, zo weten we zeker dat je terug komt, al is 't alleen maar om van die CD verlost te zijn ;). Liefs van iedereen hier, Rita.

• 08 Oktober 2007 - 05:43

Big Dutch Potatoe:

Mooie oer Hollandse levensliederen en dan ook nog van A.H. moet geweldig klinken. Zal er nog een paar sturen.Kun je nu ook makke;lijker foto's sturen op jullie nieuwe laptop. "Moet je maar eens bewijzen!!. Geniet van je vakantie en van de herinneringen aan jullie mooie reis.
    Groeten + big hug.

• 08 Oktober 2007 - 06:16

Jacqueline:

Hoi Wiet,

super zo'n vakantie! Wat leuk dat het zo goed klikte tussen alle mensen terwijl je toch heel wat nationaliteiten bij elkaar had. (met hun cultuurverschillen) Ik begrijp wel dat het studieniveau daar niet zo hoog is. (zachtjes uitgedrukt, hahaha) Wel lekker zo'n lange vakantie!Rijd je eigenlijk al paard daar of komt dat er maar niet van? Je hebt het daar wel super druk volgens mij. Is het hockeijen eerst afgelopen?
    Hier alles OK. Echt herfst, soms lekker weer soms alleen maar regen. Oja, ik hoor jou nog niet over veel regen. Valt dat dus wel mee of zeg je er gewoon niets over?
    Liefs van ons allemaal.

Jac

• 08 Oktober 2007 - 06:27

Julia:

Hee Wieteke!

Zo te zien gaat het allemaal zijn gangetje daar. Wat vond je van Chch?

Fijn dat je nu eindelijk een nieuwe laptop hebt dat je thuis ook iemeel kan bekiek'n! Betekend dat ook dat er nou eindelijk foto's op kunnen, want ik ben zó benieuwd?!

Hier gaat het ook allemaal wel. Binnenkort (herfstvakantie) maar eens richting je zusje.

Ik ga maar weer verder op school. Beetje op MSN enzo. :P

Have fun over there and take care!

Liefs en een dikke knuffel, Julia

• 08 Oktober 2007 - 06:53

Nada:

Hee Wiet ! :D

Ik denk. Ik zal maar weer is een berichtje plaatsen. Echt heel leuk dat je vakantie zo leuk was en dat je in de zomervakantie weer gaat!

Wat een jankerts inderdaad.
    Onze examens waren veel moeilijker dan :p .

Echt heel fijn dat je een eigen laptop hebt nu!

Ik mis je wel hoor :( .

Een hele dikke kus en knuffel!

Xxx Nada

• 08 Oktober 2007 - 08:23

JEM:

leuk idee om elkaar op te zoeken. Als je Hazes zat bent kunnen we Jannes of Frans Bauer wel opsturen.
    Na al dat harde werken heb je inderdaad zo'n lange vakantie verdient. Of ga je nog met Rob naar de schapenmarkt?

Knuffel

• 08 Oktober 2007 - 10:01

Inge:

Heej meisiej :)

Ben heel blij dat je he zo naar je zin hebt..en jaloers op jou 10 weken "kerstvakantie" Kan je dat ook niet ff hier regelen?? haha!!

Kuss Inge

• 08 Oktober 2007 - 12:04

Maartje:

Wiett!
    Klinkt als een supervakantie :D Wat leuk dat jullie het in de zomer weer over gaan doen.
    Whaha, wat een mietjes inderdaad, beetje zeuren over 3 examens in 3 weken en dan ook nog eens weinig leerstof. Moesten ze eens weten wat jij achter de rug hebt, haha!
    Wat chill dat je nu een laptop hebt, lijkt me echt heel veel handiger.

Liefs, Maartje

• 08 Oktober 2007 - 12:07

Hilde:

Heeeey,,

Ga je straks weer naar het zuidereiland??

Handug zown laptop, wou die cd van andré hazes is egt het toppunt.. (Ik, Miguel vindt André Hazes wel leuk hoor!!) Jaja, we zitten hier nu in de mediatheek met Engels, en miguel en robin zitten naast mij.. coowl hea..

Nou k spreek je wel weer..

Kusz

• 08 Oktober 2007 - 14:56

Maaike:

Ha die Wiet,

Klinkt goeed allemaal! Eigenlijk weet ik niet eens zo heel veel te vertellen (de rest is gemaild) maar hee, van je zus berichtjes is altijd leeuk (A)

Lieferdeliefs

• 08 Oktober 2007 - 15:53

Eefje:

Oh, ben jaloers! Wat heb jij een geluk, zeg. En wat een mooie foto's van wat je onderweg naar school ziet. Hadden wij hier ook maar zo mooi uitzicht. Veel plezier verder! Liefs, Eefje